Prečo používam Model Kano?

Kano model opisuje 3 kategórie parametov vo vzťahu k vašim produktom a službám:

1. Základné parametre

Základné parametre musia byť vždy splnené. Ide o základnú (pasívnu / očakávanú kvalitu). Zákazník splnenie základných parametrov vyžaduje automaticky. 


2. Hlas zákazníka

Hlas zákazníka (alebo požiadavky od zákazníka). Čím viac požiadaviek firma uspokojí, tým je zákazník spokojnejší a vernejší. 


3. Aktívna kvalita

Aktívna kvalita (niečo navyše) vzbudzuje u zákazníka nadšenie a potešenie. Ide o parametre vďaka ktorým je zákazník nadšený a príjemne prekvapený


Využitie modelu Kano?

Pri spolupráci s firmami aj mojimi klientami sa snažím uplatňovať všetky 3 parametre modelu Kano. Ich naplnenie prispieva ku spokojnosti mojich klientov aj klientov mojich klientov :)


Potrebujete poradiť?

Ozvite sa mi kedykoľvek TU.